Loading

Ιδρύθηκε το 1976 στην Στοκχόλμη της Σουηδίας

Η Εταιρεία

Η εταιρεία μας προσφέρει υψηλών προδιαγραφών υπηρεσίες διαχείρισης εγκαταστάσεων σε όλη την Ελλάδα.

Η LA BOLAGET, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην σύγχρονη οργάνωση υπηρεσιών facility management, ιδρύθηκε το 1976 στην Στοκχόλμη της Σουηδίας και μετέφερε τις υπηρεσίες της στην Ελλάδα το 1983. Η πολυετή εμπειρία της αποτελεί εγγύηση για τον πελάτη. Τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας βρίσκονται στην Αθήνα με υποκαταστήματα στην Θεσσαλονίκη, στο Ηράκλειο Κρήτης, στη Λάρισα και συνεργάτες σε όλες της μεγάλες πόλεις της Ελλάδος.

Τα στελέχη της LA BOLAGET, πέρα από την μακροχρόνια εμπειρία που απέκτησαν, μεταβαίνουν κάθε χρόνο στο εξωτερικό για να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σε βέλτιστες πρακτικές στις  υπηρεσίες facility management. Η εταιρεία σήμερα απασχολεί περί τα 1150 άτομα, και με την βοήθεια του άριστου, σύγχρονου μηχανολογικού εξοπλισμού που διαθέτει, προσφέρει έργο υψηλών προδιαγραφών για πελάτες σε όλη την Ελλάδα.

Στην προσπάθεια  για συνεχή αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών της, η εταιρία προχώρησε στις πιστοποιήσεις συστημάτων διαχείρισης: ISO 9001:2008,ISO 45001,ISO 14001,ISO 41001,ISO 27001,ISO 22301,ISO 37001,ISO 26000.

 

 

Η εταιρεία μας, έχοντας εδραιώσει τη θέση της, ως μία από τις σημαντικότερες του χώρου της σε εθνικό επίπεδο, θεωρεί στοιχειώδη υποχρέωσή απέναντι στους πελάτες της την παροχή ολοκληρωμένων και αρίστης ποιότητας υπηρεσιών, τόσο με τη χρήση μηχανικού και αναλώσιμου εξοπλισμού τελευταίας τεχνολογίας, όσο και με τη διαρκή αναβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού της.

 

Με βασικές αρχές λειτουργίας μας την άμεση επίβλεψη της ποιότητας των υπηρεσιών μας από τους έμπειρους & εγκεκριμένους συνεργάτες μας, τη διαρκή  ενημέρωσή για τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις του χώρου μας, την τακτική εκπαίδευση της ομάδας πρώτης γραμμής και τη στενή επικοινωνία με τους πελάτες , η συνεργασία μας με ένα ευρύ φάσμα πελατών, τόσο του ιδιωτικού όσο και του δημόσιου τομέα, χαρακτηρίζεται από αμοιβαία εμπιστοσύνη, μακροχρόνια επαγγελματική σχέση και απόλυτη συνέπεια.

Μήνυμα από τον ιδρυτή

Σε μία εποχή η οποία διακατέχεται από το κοινό αίσθημα ότι η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα βυθίζεται καθημερινά στην αβεβαιότητα, η La-Bolaget Facility Management AE συνεχίζει να αναπτύσσεται και να επενδύει στην παροχή όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένων υπηρεσιών διαχείρισης και συντήρησης κτηριακών εγκαταστάσεων με σκοπό την ολική κάλυψη των αναγκών των πελατών μας.

Για περισσότερα από 30 χρόνια προσφέρουμε υπηρεσίες με βασικό γνώμονα την ποιότητα και την ταχύτερη εξυπηρέτηση όλων αυτών που τόσα χρόνια εμπιστεύονται την La-Bolaget ως τον βασικό συνεργάτη τους για τη δημιουργία ενός άψογου περιβάλλοντος εργασίας.

Ο βασικός κορμός της εταιρείας μας ήταν και είναι το προσωπικό της. Με περισσότερους από 800 άρτια εκπαιδευμένους υπαλλήλους και με μία πλειάδα συνεργατών σε όλη την επικράτεια, η La-Bolaget είναι σε θέση να προσφέρει υπηρεσίες που σκοπό έχουν την δημιουργία χρόνου για τους πελάτες της να ασχοληθούν με το αντικείμενο τους δημιουργώντας έτσι τις προϋποθέσεις για ανάπτυξη. Το βασικό μότο της εταιρίας δηλώνει ακριβώς αυτό: FREE UP RESOURCES, FREE UP YOUR TIME, FREE UP YOUR COMPANY.

Είμαστε αισιόδοξοι ότι η εταιρεία μας θα ανταπεξέλθει στις δυσκολίες των καιρών και θα συνεχίσει να αναπτύσσεται, διευρύνοντας το υπάρχον πελατολόγιο της και τις υπηρεσίες της καθιστώντας την ως μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον χώρο.

Λιανός Νικόλαος
Πρόεδρος & Δ/νων Σύμβουλος

Άριστης ποιότητας υπηρεσίες

Έμπειρα στελέχη με συνεχιζόμενη επαγγελματική κατάρτιση ικανά να δημιουργούν στοχευμένες και ολοκληρωμένες λύσεις

Συνεχής ενημέρωση στις νέες τεχνολογίες

Με σύγχρονο μηχανολογικό και αναλώσιμο εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας

Διαρκής επικοινωνία με τον πελάτη

Αμοιβαία εμπιστοσύνη και μακροχρόνια επαγγελματική σχέση

Τακτική εκπαίδευση προσωπικού

Ένα ανθρώπινο δυναμικό που συνεχώς αναβαθμίζεται για να αναλάβει αποτελεσματικά οποιοδήποτε έργο

Διαχείριση Ποιότητας

Συνεχείς έλεγχοι που πιστοποιούν την εκτέλεση όλων των σταδίων των εργασιών

Σωστή Περιβαλλοντική Διαχείριση

Λαμβάνονται μέτρα για την προστασία του περιβάλλοντος

Κοινωνική Συνεισφορά

Ενεργή δράση στα πλαίσια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης

Πιστεύουμε ότι κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα οφείλει να έχει θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία μας.

Σύμφωνα με τον ορισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι η οικειοθελής δέσμευση των επιχειρήσεων για ένταξη στις επιχειρηματικές τους πρακτικές κοινωνικών και περιβαλλοντικών δράσεων, που είναι πέρα και πάνω από όσα επιβάλλονται από τη νομοθεσία και έχουν σχέση με όλους όσους επηρεάζονται από τις δραστηριότητές τους (εργαζόμενοι, μέτοχοι, συνεργάτες, προμηθευτές, επενδυτές, καταναλωτές, κοινότητες μέσα στις οποίες είναι δραστηριοποιημένες).
(Πηγή: “Hellenic Network for Corporate Social Responsibility”, Φεβρ. 2005)

Στη La-Bolaget πιστεύουμε ότι κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα οφείλει να έχει θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία μας. Παράλληλα με τη δυναμική ανάπτυξη που σημειώνουμε τα τελευταία 20 χρόνια, δραστηριοποιούμαστε ενεργά και με συνέπεια στα πλαίσια των αρχών της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, αναπτύσσοντας καινοτόμες δράσεις και παρουσιάζοντας κοινωνικό έργο, τόσο για τους εργαζόμενους, όσο και για την ελληνική κοινωνία.

Η κοινωνία, το εργασιακό περιβάλλον καθώς και το περιβάλλον που ζούμε είναι οι κύριοι τομείς εφαρμογής της στρατηγικής μας συμβάλλοντας με τις δυνάμεις μας στη δημιουργία καλύτερων προϋποθέσεων για τις επόμενες γενιές.

Στηρίζουμε οικονομικά και χωρίς τυμπανοκρουσίες φορείς και ιδρύματα που αποδεδειγμένα προσφέρουν κοινωνικό έργο σε ευάλωτες ομάδες συνανθρώπων μας.

Εκπαιδεύουμε κάθε εργαζόμενο της εταιρείας μας σε θέματα υγιεινής και ασφάλειας και επενδύουμε χωρίς όριο σε προϊόντα και μεθόδους ατομικής προστασίας.

Χρησιμοποιούμε στις υπηρεσίες μας υλικά πιστοποιημένα κατά ecolabel καθώς και ανακυκλώσιμα προϊόντα συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στην διατήρηση του φυσικού περιβάλλοντος.

Πιστεύουμε και δεσμευόμαστε στην ηθική συμπεριφορά, τη σωστή περιβαλλοντική διαχείριση και την κοινωνική συνεισφορά.

Ο στρατηγικός προσανατολισμός της εταιρείας κινείται σε 4 βασικούς άξονες με κύριο στόχο τη δημιουργία αξίας για όλους τους συμμετέχοντες.

Ο στρατηγικός προσανατολισμός της εταιρείας κινείται σε 4 βασικούς άξονες με κύριο στόχο τη δημιουργία αξίας για όλους τους συμμετέχοντες, ενώ παράλληλα μεριμνούμε για την προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών προς τους πελάτες μας. Οι 4 βασικοί άξονες της στρατηγικής μας πολιτικής συνοψίζονται στα ακόλουθα:

Τη συνεχή ανάπτυξη των ικανοτήτων του προσωπικού που εργάζεται στην εταιρία μέσω της αδιάλειπτης εκπαίδευσης και την επιβράβευση των προσπαθειών τους θέτοντας ως στόχο την προσωπική ικανοποίηση και ποιοτική ανάπτυξη των υπηρεσιών μας.

Τη δημιουργία αμοιβαία επωφελής συνεργασίας με όλους τους συνεργάτες μας είτε είναι προμηθευτές είτε υπεργολάβοι, έχοντας ως στόχο το σχεδιασμό αποδοτικότερων και ποιοτικότερων υπηρεσιών.

Τον ορισμό της προστασίας του περιβάλλοντος ως πρωταρχικό στόχο για την ευημερία και Βιώσιμη Ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών.

Την παροχή υπηρεσιών με άριστη σχέση Αξίας / Κόστους καθώς και υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης προς τους πελάτες μας δημιουργώντας έτσι τις κατάλληλες προϋποθέσεις οικονομικής απόδοσης γι’ αυτούς.

Η εταιρία εξαρτάται από την αρχική και επαναλαμβανόμενη επαγγελματική κατάρτιση του προσωπικού της.

Στην La-Bolaget Facility Management Α.Ε. πιστεύουμε ότι η επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό μας είναι ο μόνος τρόπος για να προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Η εταιρία εξαρτάται από την αρχική και επαναλαμβανόμενη επαγγελματική κατάρτιση του προσωπικού της, έτσι ώστε η συνεχής βελτίωση της αποτελεσματικότητας μέσω των παρεχόμενων υπηρεσιών επιτευχθεί. Η εκπαίδευση είναι μέρος του Συστήματος Ποιότητας που η LA BOLAGET εκτελεί.

Η πολιτική της εταιρίας μας είναι να επενδύει σε ανθρώπινο δυναμικό σε όλα τα επίπεδα, το οποίο έχει ειδικές γνώσεις, εμπειρία και δεξιότητες για να αναλάβει οποιοδήποτε έργο.

Κάθε τομέας των υπηρεσιών εντός της εταιρίας έχει ένα σύστημα κατάρτισης σχεδιασμένο κατά τέτοιο τρόπο ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του πελάτη. Η βασική αρχή όμως είναι η ίδια και αποτελείται από 3 βασικά στάδια:

1. Ανάλυση των δεδομένων που συλλέγουμε από το πρόγραμμα αξιολόγησης του προσωπικού μας
2. Προσδιορισμός των αναγκών του κάθε πελάτη
3. Ορισμός των ποιοτικών στόχων των παρεχόμενων υπηρεσιών

Τα 3 αυτά βασικά στοιχεία, καθορίζουν τη φύση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων μας και εφαρμόζονται όχι μόνο στους νέους εργαζόμενους αλλά και στους έμπειρους.

Η εκπαίδευση δεν σταματά εδώ, αλλά συνεχίζεται. Κάθε παρατήρηση κατά τη διάρκεια του ελέγχου της εργασίας αποτελεί μέρος της εκπαίδευσης. Ειδικά όταν ο εργαζόμενος πιστεύει ότι είναι πλήρως εξοικειωμένοι με το αντικείμενο, είναι πιθανό να παραμελεί τους βασικούς κανόνες και γι’ αυτό το λόγο θα πρέπει να ενημερώνεται συνεχώς και να επαναλαμβάνει τη διαδικασία.

H La Bolaget Facility Management AE, έχει δημιουργήσει μία εσωτερική διαδικασία ελέγχου των υπηρεσιών της, βάση των διεθνών προτύπων «διαχείρισης ποιότητας».

H La Bolaget Facility Management AE, έχει δημιουργήσει μία εσωτερική διαδικασία ελέγχου των υπηρεσιών της, βάση των διεθνών προτύπων «διαχείρισης ποιότητας».

Ο σκοπός της διαδικασίας είναι να καθορισθούν οι Έλεγχοι και οι Επιθεωρήσεις σε όλα τα στάδια των λειτουργιών της διαδικασίας των παρεχόμενων υπηρεσιών, προκειμένου να διασφαλιστεί η ποιότητα των εργασιών σύμφωνα με τις συμβατικές υποχρεώσεις του Αναδόχου του Έργου.

Για την εξασφάλιση της αποτελεσματικής εφαρμογής όλων των σταδίων των εργασιών, απαιτούνται συνεχής έλεγχοι με παράλληλη συμπλήρωση δελτίων ελέγχου, που πιστοποιούν την εκτέλεση σύμφωνα με τις προδιαγραφές.

Ταυτόχρονα για όλες τις προμήθειες της εταιρείας, εφαρμόζονται διαδικασίες που επιβάλλει το σύστημα διασφάλισης ποιότητας της εταιρίας.

Προκειμένου να διασφαλισθεί ότι το υπό προμήθεια προϊόν και εξοπλισμός συμμορφώνεται με τις απαιτούμενες προδιαγραφές, όλες οι προμήθειες πραγματοποιούνται από εγκεκριμένους, αξιόπιστους προμηθευτές που περιλαμβάνονται σε σχετική λίστα της εταιρίας. Προκειμένου να περιληφθεί ένας προμηθευτής στη Λίστα Εγκεκριμένων Προμηθευτών της εταιρίας προηγείται αξιολόγηση του βασισμένη σε κριτήρια που θα έχουν προκαθορισθεί.

Η LABOLAGET εφαρμόζει ένα ενιαίο Συστήμα Διαχείρισης, σύμφωνα με τα πρότυπα ISO 9001, ISO 14001, ISO 41001 & ISO 45001  σχετικά με την παροχή υπηρεσιών facility management.

Μέσω της παρούσας πολιτικής η LABOLAGET δεσμεύεται για:

  • Την επίτευξη στο μέγιστο βαθμό της ικανοποίησης των ενδιαφερομένων μερών και την ανταπόκριση στις συμβατικές απαιτήσεις και στους σύγχρονους κανόνες καλής πρακτικής
  • την μείωση των επιπτώσεων της λειτουργίας της στο περιβάλλον,
  • την προστασία της Υγείας και Ασφάλειας των εργαζομένων της
  • την καταγραφή και παρακολούθηση των χαρακτηριστικών και των απαιτήσεων των demand οργανισμών, των χρηστών των εγκαταστάσεων και των ίδιων των εγκαταστάσεων

Η δέσμευση αυτή της εταιρείας βασίζεται στις παρακάτω αρχές:

  • Συμμόρφωση με τις εφαρμοστέες νομικές και άλλες απαιτήσεις, προκειμένου να διασφαλίζεται η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, η προστασία του περιβάλλοντος, η εξοικονόμηση ενέργειας και η Υγεία & Ασφάλεια των εργαζομένων της και το σύστημα FM.
  • Προστασία του περιβάλλοντος και των οικοσυστημάτων, μέσω της αναγνώρισης και αξιολόγησης των περιβαλλοντικών πλευρών και επιπτώσεων των δραστηριοτήτων της.
  • Αποφυγή ρύπανσης του περιβάλλοντος, μείωση των παραγόμενων αποβλήτων και διασφάλιση ασφαλούς και περιβαλλοντικά ορθού χειρισμού και απόρριψής τους.
  • Εξοικονόμηση φυσικών πόρων μέσω της επαναχρησιμοποίησης και της ανακύκλωσης υλικών, της προμήθειας ανακυκλωμένων υλικών και της χρήσης ανακυκλώσιμων συσκευασιών και άλλων υλικών.
  • Αναγνώριση των κινδύνων με στόχο την εξάλειψή τους και την μείωση της διακινδύνευσης, σε όλες τις δραστηριότητές της και στους εργαζόμενους της με τη λήψη κατάλληλων μέτρων.
  • Παροχή ασφαλών και υγιών συνθηκών εργασίας για την πρόληψη από εργατικούς τραυματισμούς και ασθένειες.
  • Διαβούλευση και συμμετοχή των εργαζομένων της σε θέματα Υγείας και Ασφάλειας της Εργασίας και αξιολόγηση της σχετικής πληροφορίας για την βελτίωση του Συστήματος και την μείωση της διακινδύνευσης.
  • Παροχή κατάλληλης εκπαίδευσης σε θέματα Ποιότητας, Προστασίας του Περιβάλλοντος, Εξοικονόμησης Ενέργειας , Υγείας & Ασφάλειας στην Εργασία και Facility Management.
  • Προστασία των εργαζομένων και του κοινωνικού συνόλου μέσα στο οποίο λειτουργεί, υιοθετώντας ασφαλείς τεχνολογίες και διαδικασίες λειτουργίας.
  • Συνεργασία με αξιολογημένους προμηθευτές και υπεργολάβους.
  • Προστασία του περιβάλλοντος, υιοθετώντας φιλικές προς το περιβάλλον μεθόδους και τεχνολογίες.
  • Συνεχής βελτίωση του εφαρμοστέου Συστήματος Διαχείρισης.
  • Θέσπιση στόχων κατά την λειτουργία και εφαρμογή του Συστήματος, και παρακολούθηση της επίτευξής τους.
  • Διάθεση από την Ανώτατη Διοίκηση των απαιτούμενων πόρων ώστε να είναι εφικτή η επίτευξη των στόχων.

Υιοθετώντας την αρχή της συνεχούς βελτίωσης, η Διοίκηση της LABOLAGET αναγνωρίζει και ανταμείβει την ομαδική εργασία καθώς και την ατομική προσπάθεια, επενδύει στον άνθρωπο, σέβεται τον πελάτη και το κοινωνικό σύνολο.

Θεωρεί, ότι η Ποιότητα, η Προστασία του Περιβάλλοντος η Υγεία και Ασφάλεια των εργαζομένων και τήρηση των απαιτήσεων FM είναι υποχρέωση ΟΛΩΝ και ως εκ τούτου δεσμεύεται για την συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και την εφαρμογή κάθε δυνατού μέτρου προς την κατεύθυνση αυτή.

Η διοίκηση της LABOLAGET αναγνωρίζει τους κινδύνους που ενδέχεται να απειλήσουν την απρόσκοπτη λειτουργία των δραστηριοτήτων της και διαθέτει όλους τους απαιτούμενους πόρους για την εφαρμογή Συστήματος Διαχείρισης Επιχειρησιακής Συνέχειας σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 22301:2019 ώστε:

  • Να διασφαλίσει την Επιχειρησιακή Συνέχεια κρίσιμων δραστηριοτήτων σε περίπτωση εκδήλωσης περιστατικού που οδηγεί σε μη διαθεσιμότητα ή αδυναμία πρόσβασης των εγκαταστάσεων της εταιρίας
  • Να είναι σε θέση να επιστρέψει σε αποδεκτά επίπεδα λειτουργίας στο συντομότερο δυνατό χρόνο
  • Να ελαχιστοποιήσει τις επιπτώσεις που ενδέχεται να προκαλέσουν περιστατικά διακοπής στην αξιοπιστία και φήμη της εταιρίας ενώπιον των πελατών της

Η εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Επιχειρησιακής Συνέχειας, μέσω της τήρησης της πολιτικής, των διαδικασιών και των σχετικών σχεδίων Επιχειρησιακής Συνέχειας, έχει σαν στόχο:

  • Τη διαφύλαξη της υγείας και ασφάλειας του προσωπικού
  • Τη διαφύλαξη της εταιρικής εικόνας και φήμης
  • Την καθιέρωση συστηματικών μεθόδων για το σχεδιασμό και την αξιολόγηση των απαιτήσεων Επιχειρησιακής Συνέχειας της εταιρίας
  • Τη θέσπιση συγκεκριμένων στρατηγικών ανάκαμψης και τη σύνταξη εφαρμόσιμων σχεδίων αντιμετώπισης περιστατικών Επιχειρησιακής Συνέχειας
  • Την εξασφάλιση ενός ελάχιστου αποδεκτού επιπέδου λειτουργίας των κρίσιμων δραστηριοτήτων σε περιπτώσεις διακοπής
  • Τον καθορισμό στόχων, μετρήσιμων στο βαθμό που είναι εφικτό, για την επιχειρησιακή συνέχεια
  • Την αξιολόγηση και βελτίωση των σχεδίων Επιχειρησιακής Συνέχειας μέσω της δοκιμαστικής εφαρμογής τους
  • Την δέσμευση στην πιστή εφαρμογή των συμβατικών, ρυθμιστικών, κανονιστικών και νομοθετικών απαιτήσεων σχετιζόμενων με την Επιχειρησιακή Συνέχεια καθώς και των απαιτήσεων του διεθνούς προτύπου ISO 22301:2019.

Η εταιρεία δεσμεύεται στην προσπάθεια της συνεχούς βελτίωσης του Συστήματος Διαχείρισης της Επιχειρησιακής Συνέχειας καθώς και στην ενημέρωση όλου του εμπλεκόμενου προσωπικού, ώστε να είναι σε θέση να ανταπεξέλθει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην εκδήλωση περιστατικών που διακινδυνεύουν την ομαλή διεξαγωγή των κρίσιμων λειτουργιών της. Η Πολιτική Διαχείρισης Επιχειρησιακής Συνέχειας είναι διαθέσιμη σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη μέσω ανάρτησης αυτής σε εμφανή σημεία των εγκαταστάσεών της αλλά και στην ιστοσελίδα της εταιρείας.

Στην LA BOLAGET AE είμαστε σταθερά προσηλωμένοι στη διεξαγωγή των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων μας με ακεραιότητα, εντιμότητα, διαφάνεια και σεβασμό για την κοινωνία και το περιβάλλον.

Η Διοίκηση της LA BOLAGET AE με σκοπό την ενίσχυση της αξιοπιστίας και της φήμης της Εταιρείας, της διαύγειας και της αποδοτικότητας των επιχειρηματικών λειτουργιών της και την ανταπόκριση στις ανάγκες όλων των ενδιαφερομένων μερών (πελάτες, προμηθευτές, φορείς, μετόχους, επενδυτικό κοινό, εργαζόμενους, κοινωνία) υλοποιεί προληπτικές δράσεις κατά της δωροδοκίας.

Η συγκεκριμένη πολιτική αφορά όλα τα άτομα της Εταιρείας, ανεξαρτήτως του επιπέδου στο οποίο εργάζονται και του τίτλου / βαθμού που φέρουν, συμπεριλαμβανομένων των ανώτατων διευθυντικών στελεχών, των ανώτερων υπαλλήλων, των διευθυντών, και των Διοικητικών Συμβουλίων, υπαλλήλους (μόνιμους, με σύμβαση ορισμένου χρόνου ή προσωρινούς), συμβούλους, εργολάβους, φοιτητές και εκπαιδευόμενους. Προβλέπει, μεταξύ των άλλων, τη μηδενική ανοχή της Εταιρείας σε όλα τα φαινόμενα Διαφθοράς και Δωροδοκίας, τη δέσμευσή της να λειτουργεί με επαγγελματισμό, νομιμότητα και ακεραιότητα σε όλες τις επαγγελματικές της συναλλαγές καθώς και την καθιέρωση μέτρων κατά της διαφθοράς, ώστε να διατηρήσει υψηλά επίπεδα ηθικής και να προστατεύσει τη φήμη της.

Κάνοντας όλοι πράξη τις αξίες μας και ενεργώντας με εντιμότητα, αμεροληψία και ακεραιότητα θα συνεχίσουμε να κάνουμε την LA BOLAGET AE μια Εταιρεία για την οποία μπορούμε να είμαστε υπερήφανοι.

Βασικές αρχές

  • Η LA BOLAGET AE εφαρμόζει πολιτική μηδενικής ανοχής κατά της Δωροδοκίας και δεσμεύεται να λειτουργεί με επαγγελματισμό, νομιμότητα και ακεραιότητα σε όλες τις επαγγελματικές της συναλλαγές.
  • Τα στελέχη και οι υπάλληλοι της LA BOLAGET AE καθώς και τρίτοι που εργάζονται για λογαριασμό του δεν επιτρέπεται να προσφέρουν, να υπόσχονται ή να δωροδοκούν οποιονδήποτε, καθώς επίσης και να αιτούνται, να συμφωνούν ότι θα δωροδοκηθούν και να δωροδοκούνται από κανέναν.
  • Η LA BOLAGET AE έχει καθιερώσει μέτρα κατά της Δωροδοκίας, ώστε να διατηρήσει υψηλά επίπεδα ηθικής και να προστατεύσει τη φήμη της έναντι οποιαδήποτε κατηγορίας για τη Δωροδοκία.
  • Η Πολιτική αυτή αφορά όλα τα άτομα της Εταιρείας, ανεξαρτήτως του επιπέδου στο οποίο εργάζονται και του τίτλου / βαθμού που φέρουν, συμπεριλαμβανομένων των ανώτατων διευθυντικών στελεχών, των ανώτερων υπαλλήλων, των διευθυντών, των μελών των Εκτελεστικών Επιτροπών και των Διοικητικών Συμβουλίων, υπαλλήλους (μόνιμους, με σύμβαση ορισμένου χρόνου ή προσωρινούς), συμβούλους, εργολάβους, φοιτητές και εκπαιδευόμενους.
  • Η μη συμμόρφωση με την πολιτική αυτή, είτε γίνεται εκούσια είτε γίνεται ακούσια, δύναται να οδηγήσει σε πειθαρχικές διώξεις καθώς και την ποινική δίωξη του εμπλεκόμενου, βάσει της υπάρχουσας Ελληνικής νομοθεσίας.
  • Το προσωπικό ενθαρρύνεται να αναφέρει ανησυχίες σχετικά με κάθε ζήτημα ή υποψία αδικήματος το συντομότερο δυνατόν που υποπέσει στην αντίληψή του. Κανένας υπάλληλος δε θα έχει επιπτώσεις γιατί ήγειρε σοβαρές ανησυχίες αναφορικά με δωροδοκία, διαφθορά, ανάρμοστες δωρεές και πληρωμές για διευκόλυνση.